Geschillen
Verasan zal altijd eerst zelf proberen met u een oplossing te zoeken.
Geschillen tussen de consument en Verasan inzake te leveren of geleverde goederen en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door u als consument als door Verasan worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien u uw klacht eerst binnen bekwame tijd aan Verasan heeft voorgelegd. Uiterlijk drie maanden nadat u de klacht aan Verasan heeft voorgelegd, dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt. Wanneer u een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is Verasan aan deze keuze gebonden. De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie. De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies. Voor meer informatie kunt u kijken op: www.thuiswinkelwaarborg.nl
Copyright
Alle rechten voorbehouden. Niets uit onze website www.bio-kult.nl mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreid worden zonder schriftelijke toestemming van Verasan
Aansprakelijkheid
Alle producten die in het assortiment van Tricolin zijn opgenomen zijn zorgvuldig ontwikkeld. De artikelen bezitten die eigenschappen die u op grond van de overeenkomst bij normaal gebruik mag verwachten. Eventuele klachten kunt u schriftelijk of per mail aan ons voorleggen
De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Tricolin kan echter niet uitsluiten dat bepaalde informatie niet juist en/of onvolledig is. Tricolin is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op haar website.